تبیان، دستیار زندگی
مهدی از باربارز فاصله گرفت نظرسنجی سایت هامبورگ در رابطه با بهترین بازیکن نیم فصل باشگاه همچنان ادامه دارد و مهدی مهدوی کیا نیز همچون چند هفته اخیر در مکان دوم این نظرسنجی قرار دارد، با این تفاوت که او طی دو، سه روز اخیر از...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار کوتاه و خواندنی 14-10-84



مهدی از باربارز فاصله گرفت

نظرسنجی سایت هامبورگ در رابطه با بهترین بازیکن نیم فصل باشگاه همچنان ادامه دارد و مهدی مهدوی کیا نیز همچون چند هفته اخیر در مکان دوم این نظرسنجی قرار دارد، با این تفاوت که او طی دو، سه روز اخیر از نفر اول یعنی باربارز فاصله گرفته است. در حال حاضر از بین 37 هزار و 528 نفری که در این رای گیری اینترنتی شرکت کرده اند، 22 هزار و 174 نفر( 1/59 درصد) به سرگئی باربارز مهاجم هامبورگ رای داده اند و مهدی مهدوی کیا نیز با 9409 نفر(1/25 درصد) رای در مکان بعدی قرار گرفته است.

ون دروارت هلندی هم تاکنون 5244 رای (14 درصد) را به خود اختصاص داده است. شما از همین حالا می توانید با مراجعه به وب سایت اینترنتی باشگاه هامبورگ WWW.HSV.DE و شرکت در این نظرسنجی فاصله مهدی را با نفر اول کم کرده و حتی او را به جایگاه نخست برسانید.


اولادی 3 جلسه محروم شد

مهرداد اولادی در تمرین روز گذشته پرسپولیس در ترکیب تیم اصلی پرسپولیس مقابل ذخیره ها به میدان رفت. پرسپولیسی ها نمی دانستند که او محروم شده است. چند دقیقه قبل از تمرین پرسپولیس خبر محرومیت 3 جلسه ای اولادی بر روی سایت فدراسیون فوتبال آمد اما مربیان پرسپولس که این خبر را نشنیده بودند، با او به عنوان یک بازیکن ثابت در تمرین برخورد می کردند!

اولادی به خاطر حمله به داور مسابقه پرسپولیس و استقلال اهواز که با پیروزی یک – صفر پرسپولیس به پایان رسید، با 3 جلسه محرومیت قطعی روبه رو شده است. یک محرومیت بسیار سنگین که به نظر می رسد متناسب با جرم مهرداد اولادی است. اولادی سال گذشته در دیدار پرسپولیس و سایپا با گلزنی در دقیقه 89 سرخپوشان را مقابل حریف صاحب 3 امتیاز کرده بود.


55 درصد گل های فجر سپاسی در لیگ مقابل پرسپولیس به ثمر رسید!

تیم فجر شهید سپاسی شیراز با چهار گلی که مقابل پرسپولیس به ثمر رساند، رقم گل های زده خود را تا هفته شانزدهم به عدد یازده رساند. جالب اینکه از یازده گل فجر سپاسی شش گل این تیم مقابل پرسپولیس به ثمر رسید! دو گل در بازی رفت و چهار گل در دیدار برگشت توسط بازیکنان فجر شهید سپاسی مقابل پرسپولیس زده شد. یعنی حدوداً 55 درصد گل های فجر درون دروازه پرسپولیس جای گرفت که در نوع خود جالب است. به هر صورت تیم فجر پنج گل مقابل چهارده تیم لیگ برتر و شش گل در( دو بازی) رفت و برگشت مقابل پرسپولیس به ثمر رساند که آمار جالبی است. در ضمن تیم فجر سپاسی در مجموع سیزده گل دریافت کرده است که چهار گل مقابل سرخ پوشان تهرانی بوده است. به هر حال آمار گل های زده و همچنین گل های خورده تیم فجر سپاسی مقابل پرسپولیس جالب بوده است.


مهاجم‌ عراقى‌ استقلال‌ با پرسپولیس‌ توافق‌ کرد!

در حالى‌ که‌ یکى‌ از مسئولان‌ باشگاه‌ استقلال‌ مدعى‌ شده‌ لومیر صلاح‌ مهاجم‌ عراقى‌ که‌ چند روزى‌ در تمرینات‌ این‌ تیم‌ شرکت‌ کرده‌ بود براى‌ دریافت‌ITC خود از فدراسیون‌ فوتبال‌ عراق‌ عازم‌ کشورش‌ شده‌ و طى‌ چند روز آینده‌ با حضور در تهران‌ قراردادش‌ را با آبى‌پوشان‌ به‌ ثبت‌ خواهد رساند. خبردار شدیم‌ این‌ ملى‌پوش‌ عراقى‌ با رقیب‌ سنتى‌ استقلال‌ به‌ توافق‌ رسیده‌ است.

طبق‌ شنیده‌هاى‌ ما لومیر صلاح‌ که‌ اوایل‌ هفته‌ براى‌ امضاى‌ قراردادش‌ هفتاد هزار دلار پول‌ نقد خواسته‌ بود پس‌ از تعلل‌ مدیران‌ این‌ باشگاه‌ ترجیح‌ داد به‌ پیشنهاد پرسپولیسى‌ها جواب‌ مثبت‌ دهد و پس‌ از امضاى‌ قرارداد موقت‌ با این‌ تیم‌ براى‌ دریافت‌ITC به‌ کشورش‌ سفر نماید.

به‌ هر ترتیب‌ باید منتظر بازگشت‌ این‌ بازیکن‌ عراقى‌ باشیم‌ و ببینیم‌ در نهایت‌ او پیراهن‌ کدامیک‌ از تیم‌هاى‌ پرطرفدار و مطرح‌ تهرانى‌ را بر تن‌ خواهد نمود.