تبیان، دستیار زندگی
یك میلیارد تومان توى جیب پرسپولیس صبح دیروز نخستین جلسه شوراى معاونان باشگاه پرسپولیس در محل این باشگاه برگزار شد. در این جلسه درباره مسائل جارى باشگاه بحث و تبادل نظر شد. یكى دیگر از مواردى كه در این جلسه مورد تحلیل قرار گر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بحث حضور گونش در پرسپولیس منتفی شد.


یك میلیارد تومان توى جیب پرسپولیس


صبح دیروز نخستین جلسه شوراى معاونان باشگاه پرسپولیس در محل این باشگاه برگزار شد. در این جلسه درباره مسائل جارى باشگاه بحث و تبادل نظر شد. یكى دیگر از مواردى كه در این جلسه مورد تحلیل قرار گرفت مسائل مالى باشگاه و بازى با بایرن مونیخ بود.

بحث گونش و مربى خارجى بایگانى شد؟

باشگاه پرسپولیس بحث استخدام مربى خارجى و جذب گونش را به بایگانى سپرد. علت اصلى این عقب نشینى برخورد بد كادرفنى و بازیكنان با این ماجرا بود. آنها گمان كردند پول گونش یا مربى خارجى از حق و حقوق آنها پرداخت خواهد شد با این برخورد و مسائلى كه پیش آمد انصارى فرد ترجیح داد فعلاً قضیه را مسكوت گذاشته یا به طور كاملاً پنهانى و سكرت ماجرا را دنبال كند تا تیم بیش از این وارد بحران نشود.

پیش بینى خوشبینانه

پرسپولیس - بایرن یك میلیارد درآمد دارد

یك گروه كارشناسى از باشگاه پرسپولیس به دنبال این است كه بتواند بازى پرسپولیس و بایرن را به بهترین نحو ممكن برگزار كند. پرسپولیسى ها كه در بحران مالى به سر مى برند توانسته اند با استفاده از نفوذ سعیدلو و رابطه او با على آبادى مبلغ 300 هزار یورو به حساب باشگاه بایرن واریز كنند.

این مبلغ در حالى به حساب بایرن واریز شد كه خود پرسپولیسى ها یك ریال هم در حساب ارزى خود نداشتند و قرار است پس از مسابقه پول سازمان تربیت بدنى پرداخت شود. یك مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس با ابراز تأسف از برخورد و موضع گیرى هاى بازیكنان پرسپولیس به خبرنگار ما گفت:«انتظار ما این بود كه بازیكنان تیم به ویژه بزرگترها كه سابقه بازى در اروپا را دارند از این حركت درآمدزا استقبال كنند اما آنها فكر مى كنند كه ما حق و حقوق آنها را به حساب بایرن واریز كرده ایم. این در حالى است كه ما با هماهنگى سازمان این كار را كرده و اگر همكارى هاى فدراسیون، صدا و سیما و شركت هاى تبلیغاتى طبق برنامه تنظیمى ما پیش برود مبلغى حدود یك میلیارد تومان نصیب باشگاه پرسپولیس خواهد شد.

این احتمال وجود دارد كه فدراسیون هیچ سهمیه اى از بابت بلیت فروشى اخذ نكرده و نیروى انتظامى و شركت واحد با كمترین مبلغ دریافتى و خسارت انجام وظیفه كنند و مهمترین نكته اینكه با همكارى كه شده صدا و سیما مبلغى بابت پخش تلویزیونى نگرفته و تبلیغات پیرامونى ورزشگاه، تزیین اتاق مصاحبه با آرم اسپانسرها و... نه تنها مخارج را جبران بلكه سود پیش بینى شده را تأمین كند. باید دید كه آیا براى نخستین بار پرسپولیس به كمك مدیرعامل و هیأت مدیره خود مى تواند سنت شكنى كرده و حق باشگاه را بگیرد یا نه.